lørdag 31. juli 2010

Garnlageret har økt

Det bestilte garnet kom tidligere i uka, og jeg må si jeg er ganske så fornøyd.

Ponchoen tenker jeg for neste sommer egentlig, så den kommer jeg nok ikke til å begynne på før utover høsten/vinteren.
Teppet har jeg allerede begynt på, og har heklet fire-fem ruter.

Og det er ordentlig fint garn synes jeg.
Det gir veldig fine sjatteringer, akkurat som jeg håpet på.
Og det er jo helt mine farger!
Rutene på bildet er bare fra den ene fargen, og så er det jo tre farger til.
Blir ikke så kjedelig å hekle, når resultatet blir forskjellig for hver rute.
Supert til heklet teppe, dette garnet, men jeg tror kanskje ikke jeg ville brukt det til noe annet.

Deilig å hekle litt igjen.
Nå har jeg vel bare strikket det siste året.

Så får jeg satse på at jeg får disse prosjektene ferdige.
Og at ikke garnet blir liggende og støve. ;o)



Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar