lørdag 1. januar 2011

Julekalender og første dag i nytt år

I fjor fikk lille Prinsesse sjokoladekalender. I år ble det pakkekalender. Dvs den ble kjøpt i fjor, men ikke sydd sammen før i år.
Det er en halvfabrikata fra Panduro, som jeg har sydd lommene på, stuffet og sydd sammen.
Men siden jeg ikke er så venner med symaskinen til sånt småtteri, var det helt greit. Og lille Prinsesse syntes den var kjempefin!
Og hun kommer fortsatt plutselig på at hun har glemt å ta en titt i kalenderen.
Jeg snek meg inn og tok bildet en kveld, mens ungene sov, så det ble fort og gæli. Men så er det i alle fall dokumentert.


Nyttårsaften ble feiret stille og rolig hjemme, med bare oss fire. Deilig mat, om jeg skal si det selv.
Lille Prinsesse ble vekket til midnatt og så på rakettene med store øyne.
Se mamma, det er rakettene! Akkurat som i Tingeling!

I dag har vi nytt solen og at gradestokken endelig har vist noe i nærheten av null. Vi har akt og prøvd å lage snømann uten kram snø. Hodet falt av igjen, men hva gjør vel det.

Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar