fredag 8. oktober 2010

Tenk, jeg vant!

Jeg var så heldig og vant give awayen hos Therese med den fine bloggen Fem i familien!
Jeg pleier ikke ha vinnerlykke, så dette var veldig koselig!
Noe som kan holde meg varm gjennom høsten og vinteren, i favorittfargen min.
I dag kom pakken i posten!

En kjempefin hals i deilig myk kashmir/silke, og en pose med Hawaii Sunrise te.
Etter å ha tittet innom hos Therese, vet jeg at halsen heter Thermis. Og teen er prøvesmakt, men pga en langvarig vond hals har jeg lite smak, så jeg må innrømme at jeg ikke vet helt hvordan den smaker.
Men gleder meg til å prøve den igjen, når smaken er kommet tilbake.
Thermis er godt plassert rundt halsen "as we speak", så kanskje jeg endelig blir frisk nå. ;o)
Gleder meg til å ha den på ute ved første anledning.
Den er kjempefin, Therese! Tusen takk for begge deler!

Og jeg kommer tilbake med et in action-bilde en av dagene.
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott premie, heldigen ;) Og god bedring ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Jeg er frisk igjen nå altså. ;o)
    Den halsen er ordentlig god, ja! Og teen også.
    Så der var jeg skikkelig heldig.

    SvarSlett